1. Kako se razlikuje pristup upravljanju hotelskim smeštajem od upravljanja poslovnim prostorima, i kako ste se prilagodili potrebama klijenata u ovoj industriji?

Upravljanje hotelskim smeštajem i poslovnim prostorima zahteva različite pristupe, ali isto tako i deljenje zajedničkih vrednosti koje se tiču kvaliteta usluge i udobnosti korisnika. U hotelskoj industriji, naglasak je na pružanju iskustva gostima, i generalno najviše pažnje obraćamo na zadovoljstvo gostiju tokom njihovog boravka. U industriji iznajmljivanja kancelarijskog prostora, korisnici traže funkcionalnost, efikasnost i udobnost u radnom okruženju.

Prilagodili smo se ovim razlikama tako što smo prepoznali specifične potrebe korisnika kancelarijskog prostora. Umesto luksuznih sadržaja, naš fokus je na efikasnosti i profesionalnosti.

Naš pristup u industriji iznajmljivanja kancelarijskog prostora kombinuje elemente hotelijerstva, poput visokog nivoa podrške i pažnje prema detaljima, sa specifičnim potrebama poslovnih korisnika. Prilagodili smo se potrebama tržišta kako bismo obezbedili radne prostore koji su funkcionalni, inspirativni i prilagodljivi, podržavajući različite stilove rada i radne okoline koje korisnici očekuju. Time smo stvorili poseban pristup koji kombinuje najbolje iz oba sveta.

2. Koje konkretne usluge i inicijative koje su tipične za ugostiteljstvo su integrisane u vaše poslovne prostore kako biste privukli i zadržali korisnike?

Ono što je definitivno zajedničko je briga o korisnicima, u jednom slučaju su to gosti u drugom zakupci, ali je odnos svakako isti. Težimo dugoročnim partnerstvima i saradnjama zasnovanim na odnosu punom poverenja i poštovanja. Svakako ono što je specifično za našu kompaniju je da ne samo da imamo znanje iz oblasti pružanja usluga već i konkretne mogućnosti koje možemo da primenimo i koje podižu iskustvo za zakupce na jedan viši nivo.

Usluge profesionalnog čišćenja možemo da obezbedimo svim našim zakupcima, 24 sata tehničke podrške i to baš od strane ljudi koji zaista i poznaju prostor, recepciju koja može da pruži sve informacije, kao i isporuku hrane direktno iz hotela, pre svega zbog blizine ova dva objekta, koja su naslonjena jedan na drugi. Sve facility usluge radimo samostalno, tako da ekspertiza i brzina kojom možemo da reagujemo je definitivno nešto čime se izdvajamo na tržištu poslovnih prostora.

Svakako svi naši zakupci imaju specijalne i povlašćene uslove i u hotelu.

3. Kako se nosite s izazovima konkurencije u industriji iznajmljivanja kancelarijskog prostora i šta mislite da je za tržište Beograda ključno?

Izazovi konkurencije u industriji iznajmljivanja kancelarijskog prostora su realni, ali Beograd je tržište koje nudi mnogo prilika za razvoj. Ključno je razumeti da postoji dovoljno mesta za sve, pod uslovom da pravilno pristupimo potrebama korisnika.

Naša strategija se usmerava na identifikaciju ključnih faktora koji privlače korisnike. Lokacija igra centralnu ulogu, jer je Beograd grad koji se brzo razvija, a naša lokacija je od suštinskog značaja. Naši kancelarijski prostori nude jednostavan pristup glavnim saobraćajnicama i nalaze se u blizini važnih poslovnih čvorišta, čineći ih lako dostupnim za sve.

Takođe, pružamo dodatne pogodnosti koje izdvajaju našu ponudu. Imamo podzemnu garažu koja omogućava bezbedno parkiranje, što je često izazov u Beogradu. Osim toga, saradnja s našim hotelskim resursima stvara dodatu vrednost za korisnike kancelarijskog prostora. Svi zakupci imaju mogućnost da koriste hotelske prostore za sastanke, ručak i druge potrebe, čime se stvara potpunija radna sredina.