1. Kako dizajn kancelarije utiče na produktivnost ljudi, čini li ih više kreativnim i pomaže li firmi da postigne svoje ciljeve?

 

 

 

Način na koji je kancelarija dizajniran može uticati na način vođenja odgovarajućeg posla. Dani su dugi, ljudi idu na posao u jutarnjim satima, a dolaze nazad kući u večernjim satima, vreme koje provode u svom radnom okruženju zauzima većinu njihova dana. Dakle, bilo koji detalj može napraviti razliku: od stolica za sedenje, zajedničkog radnog stola, izloženog prostora za opuštanje. Zaposlenik je usredsređen na zadatak pri ruci, čime kompanija postiže svoje ciljeve.

 

 

 

2. Koliko je važan individualni pristup pri izradi dizajna za preduzeća?

 

 

 

Mi ćemo uvek uzeti u obzir individualni pristup kada se raspravlja o projektu sa našim klijentima. Svaka kompanija ima svoj sopstveni stil, svoje korporativne kulturne linije koje slede, svaki projekat je drugačiji kao i industrije u kojima su takve kompanije aktivne, bilo da je to ili proizvodnja ili medicinske usluge.

 

 

 

3. Koji su novi trendovi, tehnologije, koje bi kupci trebali znati, o enterijeru i eksterijeru danas?

 

 

 

Jedan od najvidljivijih trendova danas je pretvaranje kancelarijskog prostora u otvoreni prostor. To je mesto gde inovacije u akustici dolaze u igru, ali u isto vreme, ne bi sve kompanije trebale izvoditi svoje aktivnosti u okruženju otvorenog prostora. Odgovor su inovativna rešenja podele prostora i izolacije, jer oni omogućavaju i privatnost i uključivanje kako bi kompanija glatko pokrenula svoju delatnost.

 

 

Još jedan trend je sloboda izbora, tačnije, različiti sektori unutar iste kompanije izabiru svoj dizajn. Svaki odeljenje time stavlja oznaku na prostoru kada su aktivni, pa se zaposleni ne osećaju ograničeni ili uznemireno i obavljaju posao u prijatnom radnom okruženju.

 

Još jedna evolucija koja se može posmatrati je eko-friendli trend, kako sve više i više zelenih zgrada postavlja dućane na tržištu, koriste reciklirani materijal, zelenu tehnologiju (niska potrošnja energije i vode) kao i mobilne stolove. Mobilni stolovi su stolovi sa podesivom visinom, koji omogućavaju zaposlenima da koriste svoje radne stanice ili sedeći ili stojeći. Trošenje 8 sati dnevno na sedenje može uticati na opštu dobrobit te je stoga ova nova tehnologija jedan alat koji može pomoći povećanju produktivnosti, povećanju efikasnosti i ergonomije.

 

Poslednje, ali ne i najmanje važno, takođe vidimo povećanu potražnju za kancelarijskim nameštajem i pregradama koje se mogu rekonfigurirati, modularnost, kao jedna karakteristika koja uveliko može da uštedi i vreme i prostor pri projektovanju ureda.

 

 

 

4. Recite nam nešto više o najvećim i najuspešnijim projektima koje ste postigli?

 

 

 

Omifa je završio više od 250 projekata u svojih 13 godina postojanja. Uopšteno govoreći, niko ne može sa sigurnošću reći koji je najveći i najuspešniji projekat, jer bi to značilo da je jedan klijent važniji od drugoga, a da nikada nije slučaj. Svi projekti su uspešni kada klijent ceni ono što je dobio, kad zaista mogu reći da su dobili vrednost za svoj novac, a mi, u Omifa smo ponosni što smo tokom godina dobili pohvale za naš rad, od firmi koje se kreću od bankarstva i finansijske industrije u svetu telekomunikacionih lidera, FMCG firmi, pa čak i javnih preduzeća. Svi projekti su različiti, svi projekti su zahtevni, svi projekti su, na kraju, nagrađivani. Na kraju dana, zadovoljstvo vidite na licama svojim klijentima, kao i na licu svom tima i to je ono što čini razliku!

 

 

 

5. Kakve projekte gledate u nadolazećim mesecima?

 

 

 

U narednim mesecima ćemo nastaviti da ulaže u sopstvenu infrastrukturu, bočnu proizvodnju i inovaciju u naše proizvodne linije. Mi razvijamo niz rešenja koja su prilagođena i fleksibilna za naše klijente i partnere.

 

 

 

6. Ko bi bio Vaš klijent iz snova sa kojim biste želeli da rade?

 

 

 

Klijent iz snova je otvoren za nove trendove, uvek je u potrazi za kvalitetom u proizvodima i uslugama, klijent iz snova vas tretira kao partnera, a ne kao plaćenu-pomoć. Industrija u kojoj se klijent aktivira ili visina budžeta koju ostavlja na stranu za projekat zaista nije bitna, stekli smo dovoljno iskustva tokom godina da bi mogli primiti bilo kakav zahtev ili potrebu.

 

 

 

7. Jedna od novosti koje smo čuli, kaže da se je Omifa proširio sa sedištem u mestu Cluj-Napoca. Da li se vaša kompanija planira da proširi i na međunarodnom nivou?

 

 

 

Iako nemamo neposredne planove za otvaranje kancelarije u inostranstvu, s ponosom ćemo reći da smo završili dizajniranje kancelarijskih projekata širom Evrope, ai dalje.

 

 

 

 

Pokrenuli smo projekte u Barseloni, Milanu, Briselu, Glazgov, Dohi i Kišinjevu i dr. Uvek smo otvoreni za novu saradnju sa klijentima iz bilo koje zemlje, a imamo solidnu evidenciju koja može dokazati da smo napraviti jako dobar posao.

 

 

 

 

Adrienn Konkoly

Head of Marketing &Communication

Officerentinfo.com

+ 36 70 621 96 92

adrienn.konkoly@officerentinfo.com