U novoj promotivnoj kampanji investitor se fokusirao na predstavljanju shopping centra koji će se nalaziti u okviru ovog višefunkcionalnog zdanja. Maloprodajni centar će imati oko 15.300 kvadrata prostora za izdavanje, kao i 500 parking mesta u podzemnoj garaži. Komercijalni deo objekta imaće 3 podzemne i 6 nadzemnih etaža, a pošto će jednom stranom izlaziti i na Knez Mihajlovu, glavnu pešačku ulicu, malom pijacetom biće povezan sa javnim prostorom pešačke zone. Za ovaj projekat arhitektonsko rešenje ponudili su arhitekte Milan i Vladimir Lojanica. Objekat bi trebalo svojim skladnim izgledom da se uklopi u postojeću arhitektonsku celinu, a posebnim fasadnim elementima pratiće estetiku i linije okolnih zgrada. Iako su čitaoci Beobuilda imali više prilika da se upoznaju sa detaljima o kompleksu, činjenica da se ušlo u promociju komercijalnih sadržaja i da je promo kampanja ponovo oživela, a da je projekat dobio i svoj internet sajt, možda se moze zaključiti da se kompleks u Rajićevoj priblizava realizaciji.