Sve ove reakcije dolaze kao odgovor na potrebu da se promoviše održivost i uključenost u cirkularnu ekonomiju, kaže kompanija.

„Eco Ville rešenje za efikasno upravljanje otpadom dostupno je od danas, na samo jedan klik, na Microsoft Azure Marketplace-u. Aplikacija Eco Ville je namenjena građanima i lokalnim vlastima, nudeći najsavremeniju tehnologiju koja omogućava gradovima da kreira novi način prakse upravljanja otpadom. Aplikacija pripada kompaniji TechBolide, brendu koji definiše: odgovornost, inovativnost i digitalna integraciona rešenja za procese i operacije usmerene na cirkularnu ekonomiju“, saopštila je kompanija.

Eco Ville, aplikacija koja preduzima novi način upravljanja otpadom za lokalne vlasti, već je preduzela neophodne korake od pilot faze aplikacije do evoluiranog stepena i posluje sa značajnim prednostima u Bihoru, velikom području teritorije Rumunije, a nalazi se u faza testiranja i u Francuskoj.

Prednosti se primećuju za sve 3 strane: odgovorne vlasti i okružna veća, zajednicu zainteresovanu za zdravlje životne sredine i sanitarne operatere. Svaka strana lako komunicira sa aplikacijom koristeći intuitivni korisnički interfejs, a ceo region uživa u održivom okruženju – čist vazduh, prelepa i zaštićena priroda – zahvaljujući povoljnoj organizaciji i optimizovanoj komunikaciji koju obezbeđuje Eco Ville.

„Ključni principi saradnje uključuju zajedničku viziju i interes. Naša infrastruktura je skalabilna, imamo njihovu podršku i sada smo na Azure Marketplace-u. Aplikacija Eco Ville radi na Microsoft infrastrukturi koja pruža upravo onu skalabilnost i agilnost kojoj svi teže. Tehnološka konvergencija je danas obavezna – zato, zajedno sa Microsoft-om, možemo svim klijentima da obezbedimo pristup digitalizaciji, TechBolide proizvodima i uslugama“, kaže Madalina Smochina, izvršni direktor i osnivač TechBolide-a.

Azure Marketplace je onlajn platforma na kojoj se kupuju i prodaju rešenja u cloud-u sertifikovana za rad sa Azure-om. Azure Marketplace pomaže kompanijama koje traže rešenja zasnovana na cloud-u da se povežu sa partnerima koji su razvili rešenja spremna za korišćenje.

„Može se reći da Microsoft podstiče oblast marketinga proizvoda, zbog čega smo izgradili snažnu marketinšku strategiju: od Eco Ville LP do onlajn obrazovnih i komercijalnih kampanja, i IT emisija sa najširom publikom; od intervjua u prestižnim publikacijama do video demonstracija i sadržaja društvenih medija koji imaju za cilj popularizaciju proizvoda sa najboljim učinkom koji zahtevaju prevod tehničkog žargona na pristupačan jezik. Čvrsto verujemo da se digitalizacija i uključenost u cirkularnu ekonomiju tiče svih nas", kaže Georgiana Badalica, izvršni direktor i Marketing strateg.

 

Izvor: Green-forum.eu