1. Kako animirati I angažovati posetioce? Visual / Video

 

Ukoliko želite da impresionirate posetioce, prvi utisak je važan, a prvo što posetoci vide jeste vrh početne stranice websajta. Prikažite svoju poslovnu zgradu putem slike ili videa visokog kvaliteta, na koje, po želji možete dodati nešto detalja. Na primer GLA, slobodna kvadratura ili lokacija objekta.

 

Video ili 3D vizuelizacija je još bolji način da se istaknete I zadivite posetioce. Bitno je da imate nekoliko kvalitetnih vizuelnih prikaza objekta različitih formata. Pažljivo proverite da li je većina elemenata na vašem websajtu mobile-friendly, jer mobile browseri uglavnom blokiraju videe visokog kvaliteta kako bi sačuvala podatke korisnika.

 

2. Kako privući pažnju posetiocima? Iskoristite interaktivne infografike

 

Ovde je fokus na tome da koristite što manje običnog teksta, koliko Vam to dizajn I struktura dozvoljavaju. Ključni detalji I bitne informacije mogu se, vrlo lako I efektno, istaći interaktivnim infografikom, ikonicama, bullet pointovima. Na ovaj način, informacije su bolje strukturisane I vizuelno predstavljene, te mnogo jasnije I lakše za razumeti.

 

3. Šta se desilo sa lokacija, lokacija, lokacija? Predstavite okolinu

 

Vaša lokacija je mnogo više od adrese. Zašto ne biste približili vašim posetiocima okolinu, okolne usluge, pogodnosti, blizinu gradskog prevoza, restorana, barova I obližnjih fitness centara? Na ovaj način, omogućavate zakupcima da se potpuno projektuju u vaš objekat. Naša praksa je da istaknemo okolinu poslovnih objekata uz pomoć krupne grafike.

 

Jednostavna integracija Google Maps-a postala je standard za websajtove ove vrste, I u mnogim slučajevima, nije najreprezentativnija. Upravo zato, odlučili smo da dodamo odredjeni broj interesantnih design rešenja da unapredimo prikaz lokacije I pristupa objektu.

 

 

4. A šta sa tehničkim detaljima I tlocrtima?

 

Integracija svih bitnih detalja u kvalitetan dizajn po poslednjim UX/UI standardima je podjednako bitna kao atraktivan izgled websajta. U ovom slučaju, vodjeni pozitivnim iskustvom, mi se okrećemo interkativnoj galeriji tlocrta sa visoko kvalitetnim slikama I animacijama (ili još bolje, 3D vizuelizacijama).

 

5. Koji je ROI (povrat ulaganja) websajta? Bez CTA-a nema ni ROI-a!

Takozvani CALL-TO-ACTION iliti CTA stoji za najbitniji deo svakog websajta. Ovo je tačka gde ćete posetioca pretvoriti u potencijalnog klijenta, što je I krajnji cilj svakog websajta ove vrste. Postoji mnogi oblici I forme CTA dugmića, od jednostavnih kontakt formi do interaktivnih kalendara za rezervisanje termina ili sata za sastanke (ova je opcija vrlo popularna u slučaju co-working I shared/serviced office kancelarija).

 

 

Jasna komunikacija, čist dizajn I odstupanje od tradicionalnih metoda su prva tri koraka ka efektnom websajtu. Optimizacija sajta za postizanje maksimalnih rezultata pri konverziji je nešto kompleksnija tema, ali, za webstranice komercijalnih objekata, cilj broj jedan jeste kreiranje jasnih CTA tačaka. Pustite mašti na volju, I preduzmite sve da učinite vaš brend jedinstvenim I online.

 

 

Želite da porazgovarate o vašem novom websajtu? Posetite www.onlinerealassets.com ili nam pišite na [email protected]