Uspostavite komandni tim ili radnu grupu COVID-19 koji uključuje predstavnike korporativnih komunikacija. Redovno se sastajte i delite informacije koje profesionalci u komunikaciji mogu pružiti organizaciji / kompaniji.

Uključivanje potencijalnih klijenata je kritična potreba i trebalo bi da uključuje ritam redovne komunikacije sa ključnom publikom. Komunikacija rukovodstva treba da bude planirana i da pruža dragocene, dosledne informacije vašim zaposlenima i drugim ključnim zainteresovanim stranama.

Uverite se da su vaši napori za ponovno aktiviranje usklađeni sa vrednostima i misijom vaše organizacije i da ih povezuju sa komunikacijom i porukama. Razmislite o tome kako radite. Da li treba da razmislite o prelasku sa petodnevne na sedmodnevnu radnu nedelju u odeljenju za komunikacije?

Okupljajte se dva puta dnevno da biste utvrdili potrebe na početku dana, a zatim zaključak na kraju dana, tako da svi budu svesni i uključeni.

Razviti proceduru za jasne prijave projekata na kraju svake smene. Odredite svoju ciljnu publiku, koje su im informacije potrebne, kako će ih dobiti i koliko često. Rasporedite članove komunikacionog tima u različita područja kako bi razvili stručnost i kontakte u odeljenju.

Zamislite kako komunicirate. Kako se stvari brzo menjaju, verovatno ćete morati da povećate frekvenciju komunikacije. Procenite alate koji su vam na raspolaganju i odredite kako da ih koristite u ovoj evolutivnoj pandemiji.

Recite svojim zaposlenima da budu na oprezu u svojim postupcima, da prepoznaju ljude za koje vide da su u opasnosti i da se pobrinu kod kuće da zaštite svoje porodice. Ne zaboravite da svojim ljudima kažete koliko ih cenite. Ubedite ih u kontinuitet vaše misije, vizije i vrednosti. Biti fleksibilan.

Otvoreni pristup je presudan dok preispitujete i preispitujete najbolje načine za zadovoljavanje svojih komunikacijskih potreba sa zaposlenima.

POBOLJŠANJE KOMUNIKACIJE

S obzirom na to da su zajedničke zone efikasno zatvorene, sposobnost brzog prenošenja poruke u odabranom području presudnija je nego ikad za menadžere ljudskih resursa. Sa https://bit.li/2EEIMKSt platformom za upravljanje zajednicom, komunikacija je proaktivna, a ne reaktivna.