Ovogodišnji sajam okupiće investitore, konsultante, predstavnike opština i gradova, kao i obrazovne institucije, posrednike, izvođače radova, krajnje korisnike, kreditore, osiguravajuće kuće, arhitektonske biroe i investicione fondove.

 

- Na dosadašnjim sajmovima BLIRE učestvovalo je više od 150 izlagača, a ove godine očekujemo još obimniji odziv, s obzirom da je unapređen program sajma, i uvedene su inovacije koje će privući veći broj izlagača sa međunarodnim predznakom. OMNIA marketing se potrudila da ovogodišnji sajam bude na zavidnom nivou u odnosu na prethodne, unapredili smo vizuelni indentitet događaja i uveli mogućnosti posredstvom kojih će poslovni klijenti sajma moći da ostvare potencijalne susrete i saradnje. Takođe, svi posetioci sajma imaće slobodan ulaz tokom oba dana održavanja događaja - izjavila je Vanja Prosen, marketing menadžer OMNIA marketinga.

 

PST kompanija je bila organizator i prethodnih sajmova BLIRE, od ove godine sajam se realizuje u organizaciji sa OMNIA marketingom, mladim timom ljudi koji su udahnuli svežinu i nove ideje u ovogodišnji sajam.

 

- Partneri ovogodišnjeg sajma su Vlada RS, Fond za zaštitu životne sredine i energetske efikasnosti RS, Privredna komora RS, Klaster nekretnina Srbije i REXPO Zagreb. Sajam će obuhvatiti i 10 panel diskusija sa aktuelnim temama i govornicima međunarodnog kredibiliteta. Neke od tema o kojima će se govoriti su: javno privatno partnerstvo, stanogradnja na zapadnom Balkanu, procena vrednosti nekretnina, zakon o posredovanju u prometu nekretnina, investicije u turizmu i energetska efikasnost objekata. Osim ovoga, BLIRE 2019 nudi mogućnost prijave na B2B susrete - izjavio je Predrag Tešić, predstavnik PST kompanije.

 

BLIRE 2019 povezaće sve ključne akte na tržištu nekretnina i investicija, a cilj je pokretanje novih investacionih ciklusa na domaćem tržištu.

 

(izvor: eKapija)