Brzi zahtev

Zatražite ponudu od odabranih kancelarija. Kliknite na sličicu da biste dodali više kancelarija.

Odabrane kancelarije
Nije odabrana ni jedna kancelarija.
(m2) (m2)

Filtriraj poslovne objekte

Iznajmljivanje (€/m2/mesec)

-

Kancelarijski prostor (m2)

-

Workstation cost (db)

-

Број радних станица

Intervju

Razgovarali smo s Markom Nikolićem i Bojanom Hohnjec! Pročitajte što su nam rekli!

Predstavite nam ukratko svoju tvrtku? Zonin 3D World počeo je sa probnim radom 2018. godine. Nakon istraživanja šta bi bilo dobro na našem tržištu, odnosno šta nedostaje našem marketingu, a ugledajući se na marketing Kanade i Amerike, zaključili smo da je 3D snimanje pravi izbor. Naručili smo opremu, napravili saradnju sa američkom kompanijom za 3D virtuelna snimanja Matterport i krenuli. Tada je počelo ubedjivanje našeg tržišta da obične fotografije i video jesu sjajan vid marketinga, ali pojavilo se nešto novo što omogućava klijentima mnogo bolje i preciznije sagledavanje prostora. To ne mora biti vezano samo za nekretnine, hotele i hostele, može biti za svakoga ko želi da pokaže svoj prostor korisnicima, može biti i kafić, restoran, salon, škola itd… Postavljanje 3D prostora na sajt je izrazito lako, prekopira se link koji naš klijent dobije od nas, ili embed i prostor je spreman za gledanje. Posle uspešno obavljenih par poslova Zonin 3D World je otvoren i zvanično počeo sa radom početkom januara 2019. godine. Koji su glavni benifiti vlasnika nekretnina ako se odluči snimiti svoj prostor 360? 3D virtuelna snimanja Matterportovom Pro 2 kamerom su u suštini mnogo bolja od običnog 360 stepeni snimanja. Kamerom se prodje kroz prostor, a zatim se taj materijal obradi i izbacuje u 4K rezoluciji, takodje fotografije koje se mogu izvući iz samog snimka su 4K. Pored svega dobije se pregled prostora iz ptičije perspektive gde se jasno vidi gde je koja prostorija, a i dollhouse view ( pogled sa strane ) gde korisnici mogu prostor okretati kako žele i iz svakog ugla ga sagledati. Ukoliko ih mrzi da klikću i da se kreću kroz prostor, a i za one koji su manje iskusni ili neiskusni u korišćenju kompjutera, tableta ili telefona, postoji i play dugme koje će pokrenuti kameru samu da se kreće kroz prostor i na taj način sagledati sadržaj. Dakle prilagodjeno je za svakog korisnika. Ima mnogo benefita vlasnika nekretnina, odnosno svakoga ko želi svoj prostor da prikaže na ovaj način. U svetu 3D snimanje se najviše koristi za predstavljanje nekretnina jer kupac ne mora da ide u stan ili već neki prostor koji se prodaje ili iznajmljuje da bi ga sagledao na način kao da je tamo. Ovako štede vreme i sebi, a i kupcu, pritom će privući ozbiljnije zainteresovanu klijantelu. Potencijalni kupac može da poseti unutrašnjost kuće otkrivajući tačno svaki ugao prostora kroz koji prolazi. Pruža veliku prednost da bilo koja osoba vidi nekretnine sa bilo kog mesta u svetu, a da ne mora da putuje, a takodje olakšava prodavcu da što većem broju kupaca pokaže nekretninu u isto vreme. Takodje oglasi sa virtuelnom turom su mnogo posećeniji od običnih, zanimljiviji, a i njihov sajt će biti upečatljiviji sa takvom vrstom prezentacije. Kako se VR tehnologija može primjeniti u sektoru nekretnina? Naša tehnologija snimanja 3D virtuelne stvarnosti vam bukvalno dozvoljava da se prošetate kroz prostor samo klikom na krugove ili u pravcu u kom želite da idete. Svako ko poseti taj VR prostor imaće osećaj kao da je tamo. Zasigurno će privući više klijenata, čak i one koji dolaze iz inostranstva. Ovo je fantastična marketing alatka koja je potrebna da biste ostali u koraku sa današnjim  standardima, pa korisnik može da vidi i oseti prostor i pre nego što ga doživi uživo. Virtuelna realnost nudi drugačije uglove posmatranja prostora. Možete ga pregledati iz bilo kog mogućeg ugla  i imati ideju vašeg celokupnog prostora u slučaju da u budućnosti želite nešto da promenite u njemu ili renovirate. Ukoliko imate i VR naočare doživljaj da ste stvano u prostoru biće još jači i veći.  Razgovarali smo i sa Bojanom Hohnjec iz „Scandinavian Design Center“ vrlo dobro znamo da stresna i bučna radna okruženja ne dozvoljavaju zaposlenima da rastu, razvijaju se i budu uspešni. Prepoznali smo da postoji velika potreba za inovativnim i funkcionalnim rešenjima koja podržavaju nove načine rada. Samo ono radno okruženje u kome su zaposleni na prvom mestu može da privuče najbolje ljude i da na najbolji mogući način predstavi poslovni duh kompanije i kompanijski brend. Boje u radnom prostoru i kreativnost zaposlenika? Nauka o tome kako boje utiču na nas stara je najmanje 200 godina. U svakom slučaju, to je bilo kada je autor i prirodnjak Johann Volfgang von Goethe objavio svoje temeljno delo o psihologiji boja. Prema većini istraživača nauke o bojama, naša percepcija boja nalazi se u takozvanom limbičkom mozgu, odnosno u najprimitivnijem delu našeg mozga. To znači da je naše iskustvo boja blisko povezano sa našim osećanjima i našom podsvešću. Sve ovo znači da je vredno uzeti psihologiju boja vrlo ozbiljno. Boje svakodnevno utiče na nas - kako se osećamo, kako se ponašamo prema drugima i sebi i koliko smo dobro usredsređeni na zadatak koji uspevamo da budemo. Postoje četiri osnovne boje koje najviše utiču na nas i koje deluju kao emocionalni kompas, a to su zelena, žuta, crvena i plava. Često se dele na tople (crvena, narandžasta i žuta) i hladne boje (jorgovan, plava i zelena). Njihova različita svojstva izazivaju specifična osećanja u nama i doprinose stvaranju posebne atmosfere u sobama i drugim okruženjima. Što se tiče enterijera, zanimljivo je da hladna boja subjektivno povećava veličinu područja, dok topla boja čini da izgleda manje. Topla boja takođe stvara osećaj dobrodošlice, dok hladna boja stvara suprotan doživljaj. Zelena je skladna boja koja često simbolizuje prirodu i koju povezujemo sa zdravljem, mladošću, sigurnošću i ekološkom svešću. Zelena je najlakša za oči i naša je preferirana boja. Zelena površina stvara harmoniju, a umorne oči se najbolje osećaju dok se odmaraju na zelenoj. Imajući umirujuće i osvežavajuće dejstvo, stvara ravnotežu. Boja pogodna za sve prostore. Žuta je univerzalni solarni simbol koji često povezujemo sa optimizmom, radošću i energijom. To je boja koja privlači našu pažnju i za koju se kaže da izoštrava naše pamćenje i razmišljanje, pa je dobra boja za upotrebu na radnom mestu, jer je žuta često povezana sa intelektom. Žuta se takođe može iskoristiti u prostorijama za sastanke za kreativne sesije ili razmišljanje jer je to boja koja navodi ljude na razgovor. Crvena je boja koja brzo privlači našu pažnju i čini da nam srce kuca malo brže. To je boja koju prvo vidimo i poslednju zaboravimo. Crvena označava energiju i strast, moć i silu, ali bi je trebalo koristiti s odgovarajućom umerenošću u ljudskom okruženju, jer takođe može izazvati bes i paniku. Mora se voditi računa o količini upotrijebljene crvene boje, jer ova boja može lako preuzeti i postati dominantna u prostoriji. Plave nijanse stvaraju osećaj smirenosti, mira i tišine. Plava ima umirujuće dejstvo i navodi misli na odmor i opuštanje. To je boja koja nam omogućava da mirnije dišemo i ređe trepćemo. Veruje se da smo produktivniji u plavim sobama jer plava izaziva osećaj smirenosti. Na kraju krajeva, lakše se fokusiramo kada smo opušteni, a to povećava našu produktivnost. Dakle, plava može biti dobar izbor u prostorijama za sastanke ili na mestima koja su dizajnirana za održavanje radionica i generisanje ideja. Psihologija prostora je važna za svaki kancelarijski prostor. Prema vašem stučnom mišljenju, na što najviše treba obratiti pozornost kada govorimo o uređenju kancelarije? U Scandinavian design centru se o tome veoma vodi računa  prilikom opremanja radnih prostora. Kao odgovor na pitanje o psihologiji prostora javlja se samo jedna reč-ergonomija. Ergonomija  je direktno povezana sa psihom zaposlenog.  Naša ergonomska rešenja zasnovana su na skandinavskom kvalitetu i fokusirana su na stvaranje okruženja koje motivišu i podstiču produktivnost. Preporučujemo kancelarije zasnovane na aktivnostima: Ljudsko telo predodređeno je za kretanje. Ukoliko mu je to uskraćeno, dolazi do niza negativnih posledica. Usvajanje novih, flexibilnih principa u pristupu radnom prostoru omogućava da se radni zadaci obavljaju na više različitih mesta što obezbeđuje pokretljivost zaposlenih u toku radnog dana. Kancelarija zasnovana na aktivnostima ima za cilj da pronađe alternative tradicionalnom shvatanju radnog prostora koji je ograničen na statične elemente -stolica, sto, kompjuter. Boje One utiču na naše raspoloženje i osećanja. Za neke ljude boje mogu čak uticati na njihovu percepciju sobne temperature. Boje izazivaju emocionalni odgovor jer prenose talasne dužine koje izazivaju promene hormona u našem telu. Izbor pravih boja za vaš radni prostor može imati veliki uticaj na dobrobit radnika i produktivnost. Siva, bež ili bela radna mesta povezana su sa depresijom, ali svetlije boje mogu povećati motivaciju. Najbolje radno okruženje efikasno kombinuje boje. Način na koji ljudi percipiraju boje zavisi od njihove kulture i iskustva, ali generalno, zelena je dobra za produktivnost, plava za kreativnost, crvena za pažnju i žuta za donošenje odluka. Buka Buka je normalan deo posla, ali su preveliki nivoi buke identifikovani kao veliki problem u produktivnosti. Buka utiče na našu koncentraciju, nivo stresa i našu sposobnost kreativnog razmišljanja. Smetnje i ometanja izazivaju frustracije, blagostanje i  produktivnost trpe. Ekrani i akustične pločice mogu pomoći u smanjenju nivoa buke i  mogu pružiti zaposlenima miran prostor unutar prometnih područja. Bučan nameštaj često je glavni izvor ometanja - potražite dizajne koji su lagani i tihi za kretanje. U nekim situacijama opuštajući zvukovi ili muzika mogu povećati produktivnost, pa razmislite i o pozitivnom potencijalu zvuka u vašem radnom prostoru.

Pročitaj više

Razgovarali smo s Vedranom Dugandžićem o tome kako brendirati zidove i staklene površine kancelarija

Zašto smatrate da je važno brendirati i urediti zidove i staklene površine kancelarija? U zavisnosti od toga koje pozicije se brendiraju, kompanija može poslati različitu poruku, nemanjenu različitim ciljnim grupama. Da li će to biti motivacione poruke nemanjene zaposlenima ili upečatljiva komunikacija samog brenda zavisi, od potreba kompanije. Sve češće se prilikom uređenja enterijera poslovnih prostorija koristi staklo kao materijal, koje pruža prostoru elegantan izgled, upućuje na transparentnost, ali ne pruža dovoljno privatnosti, pa je moguće uraditi i parcijalno prekrivanje staklenih površina, koje će dodatno obogatiti estetiku prostora, ali i pružiti neophodnu privatnost. I ne samo staklene površine – postavka folija moguće je i na zidovima, što olakšava održavanje, a ujedno pruža i mogućnost lake izmene izgleda poslovnih prostorija u kraćim intervalima. Mogućnosti su praktično neograničene – sve zavisi od potreba, a grafičkim dizajnom moguće je postići sjajne efekte. Na koji način možemo iskoristiti površine kancelarija i koje površine su ključne? U zavisnosti od industrije u kojoj kompanija posluje, ukoliko poseduje lokal sa izlogom, ta površina je idealna za komunikaciju proizvoda i usluga ka krajnjim kupcima, ili ukoliko se radi o agencijama za promet nekretnina kako bi oglasili prodaja ili rentiranje lokala na samoj lokaciji. Kada govorimo o kancelarijama – ključne su pozicije na samom ulazu u kompaniju gde možete potaviti poruku koja nedvosmisleno komunicira vrednosti brenda i na taj način uputiti najvažniju poruku svim koji kroče u vasš p’oslovni protor – od krajnjih kupaca, preko partnera pa do vaših zaoslenih. Kao što sam već pomenuo, to ne moraju biti samo istaknute pozicije, već svaka površina u okviru kancelarije, koja može poslužiti za komunikaciju sa samim zaposlenima. Što Vas čini drugačijim i kako pomažete svojim klijentima u brendiranju radnog prostora? SmartAds tim se svakom projektu posvećuje se kao da je u pitanju naš sopstveni prostor. Prema rečima naših klijenata, znači im svaki savet oko izbora pravog materijala, brzina, ali i izrada grafičkih rešenja za one koji u svojim redovima nemaju grafičkog dizajnera. Pružamo kompletnu uslugu – na našim klijentima je samo da iskažu svoje želje kada je u pitanju brendiranje poslovnog prostora, a mi ćemo ih pretvoriti u stvarnost. Koju poruku želite prenjeti onima koji upravo sada iznajmljuju poslovni prostor ili žele osvježiti kancelariju? Najbrži i najlakši način da prostoru pružite svoj pečat je brending putem folija. Pruža vam mogućnost da vaša kompanija bude upečtaljiva, primećena i zapamćena, a SmartAds je tu da vase vizije sprovede u delo.

Pročitaj više

Osiguranja koja štite vašu investiciju

Razgovarali smo s Sanjom Nikolić, Direktorkom Sektora za korporativna osiguranja Wiener Städtische osiguranja

Pročitaj više

Novi coworking u Beogradu - TheOfficeBelgrade

Beograd je dobio novi Coworking ured. Pročitajte što su nam rekli!

Pročitaj više

Razgovarali smo s gospodinom Leonardom Zovkom iz International Workplace Group

Pročitajte šta kaže, kakve se promene očekuju u sektoru komercijalnih nekretnina

Pročitaj više

Kako organizovati preseljenje poslovnog prostora?

U razgovoru sa Markom Jankovićem, vlasnikom kompanije za selidbe, donosimo vam savete iz njegove perspektive kako organizovati selidbu poslovnog prostora i na šta obratiti pažnju. Kako organizovati selidbu? - Pronađite agenciju za selidbe i dogovorite besplatnu procenu useljenja. http://ajkula.rs/  - Izaberite datum preseljenja i najavite ga ostalim stanarima u poslovnoj zgradi. - Računajte na potrebu za pristupom i parkingom za kombije ili kamione ispred zgrade na obe lokacije. - Nabavite kutije za stvari i odgovarajuće torbe u koje ćete smestiti stvari - Pre preseljenja očistite novu kancelariju i uredite sobe, ofarbajte zidove i odredite jedan ugao za odlaganje kutija. Označite kutije sa krhkim sadržajem odvojeno Kako pripremiti stvari za selidbu? - fioke je najbolje izvaditi iz komoda i ormara, a u slučaju da ih nosite pune, možete ih umotati „rastezljivom“ folijom. - Elektronski uređaji poput računara ili rutera, čuvaju se u kutijama i označavaju šta se nalazi u kutiji. Dobro označite polja s vrstom sadržaja, kasnije vam mogu uštedeti puno vremena i živaca - uvek stavljajte teže stvari na prvo mesto u kutiji i lakše stvari na njih - Rasporedite stvari u dve vrste kutija - manju i veću. Stavite teže stvari u manje kutije. Lakše je staviti u veće kutije. Demontaža kancelarijskog nameštaja? Rastavljanje - montažu kancelarijskog nameštaja u našoj kompaniji za selidbe vrši profesionalni monter sa dugogodišnjim iskustvom. Tokom demontaže potrebno je spakovati svu armaturu (čaure, zavrtnje, ekscentre i ostalu sitnu dodatnu opremu) i zalepiti ih selotejpom da bi se komad demontirao kako se neophodni delovi ne bi izgubili tokom transporta. Sav demontirani nameštaj mora biti upakovan u folije (stretch i shot folija) kako se ne bi oštetio tokom transporta. Pripremate selidbu slobodno se obratite na - [email protected] mob - +381642819025

Pročitaj više

Intervju s Zoranom Arsov iz Delight Office Solutions

Više od pola godine pandemija COVID 19 utiče na način na koji doživljavamo kancelarijski rad. Mnogo je kompanija koje su svoje zaposlenike prebacile na posao od kuće, neke su odabrale hibridni posao i povremene posete kancelarijama.S druge strane, primećujemo nesmanjenu potražnju za poslovnim prostorom.

Pročitaj više

Intervju s gospodinom Slavkom Bingulac iz tvrtke IMMORENT SINGIDUNUM d.o.o.

Možete li mi se ukratko predstaviti, reći nešto o sebi i Vašoj tvrtci i čime se bavite? Ja sam građevinksi inženjer sa 28 godina iskustva u sledećim segmentima: izvođenje, nadzor i upravljanje projektima. IMMORENT SINGIDUNUM d.o.o. je ćerka firma Austrijske Kompanije ERSTE GROUP IMMORENT. IMMORENT SINGIDUNUM d.o.o je osnovan kao SPV, sa iskljulivim ciljem da projektuje, izgradi, izda i upravlja Projektom SIRIUS, koji se nalazi u Beogradu. Ja sam projekt menadžer za Projekat SIRIUS. Što Vas čini drugčijima u odnosu na konkureciju na Vašem tržištu? Tokom projektivanja trudili smo se da izbegnemo klasičan, pomalo hladan, korporaztivni dizajn koji karakteriše puno stakla, mermera i metala. Boje primenjena na fasadi našeg objekta razbijaju monotoniju klasičnog poslovnog objekta, dok smo u ulaznim holovima primelnili dosat elemenata od drveta, ugradili zelene zidove i izborom tipa nameštaja pokušali da stvorimo prijateljsku, kućnu atmosferu. Koliko će korona kriza imati utjecaj na cijene poslovnih nekretnina u Srbiji? Pod pitanje - Koliki utjecaj krize će biti na cijene u  EU a koliki na susjedne zemlje? Iz našeg dosadašnjeg iskustva, nemamo utisak da je kriza uicala na snižavanje cena zakupa. I potražnja je zadovoljavajuža, tako da smo sigurni da izdavanje preostalog prostora u SIRIUS-u neće osetiti neke velike posledice. Utjecaj korona krize na Vaše poslovanje? Jeste li se Vi i Vaš tim vratili u ured? Odnosno radite li iz ureda? Jesu li se Vaši stanari vratili u urede? Ako nisu kada predviđate njihov povratak? Sa uvođenjem vanrednog stanja u Srbiji, što je bilo polovinom marta meseca, prilagodili smo poslovanje uslovima i nalozima državnih organa. Kako se situacija popravljala, tako smo i povećavali prisustvo u kancelariji, sa početnih 0 ili 1 dan nedeljno, na 4 ili sva 5 dana nedeljno. Poslednja 2 meseca smo skoru u potpunosti prebacili rad u kancelariju. Ovde je bitno napomenuti da smo mi mali tim, te nam je znatno lakše bilo i prilagoditi se i (re)organizovati u skaldu sa promenom situacije. Zakupci se lagano vraćaju u kancelarije. Radimo analize na mesčnom nivou o broju zaposlenih i poslednji podaci pokazuju da se u kancelarije vratilo, na nivou celog objekta, 36 % zaposlenih. Po Zakupcima broj varira i kreće se od 9% od 53%.

Pročitaj više

Cookie settings icon

This site uses cookies to store information on your computer.

Some of these cookies are essential, while others help us to improve your experience by providing insights into how the site is being used.


Necessary Cookies

Necessary cookies enable core functionality such as page navigation and access to secure areas. The website cannot function properly without these cookies, and can only be disabled by changing your browser preferences.